بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

اگر شما یک وب سایت دارید و میخواهید در برابر اسپم هایی که کاربران به طور ناخواسته یا ربات ها ایجاد میکنند از سایت خود محفاظت کنید، راه حل آن، اضافه کردن کد امنیتی در تمام سایت که شامل قسمت های نظرات، ثبت نام و … میشود، است.
CAPTCHA (تست خودکار جداکردن انسان از کامپیوتر) تست ساده ای برای مشخص کردن انسان یا ربات است. نکته خوبی که در مورد استفاده از کپچا وجود دارد این است که این کد فقط از سایت وردپرسی شما در برابر اسپم های حفاظت نمیکند، بلکه میتوانید فرم ورود خود را نیز از حملات بی رحمانه محاظت کند. بنابراین در اینجا ما برخی از بهترین پلاگین های کد امنیتی برای وردپرس را به شما معرفی میکنیم که شما قطعا از آن ها باید استفاده کنید.

بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

1- کد امنیتی گوگل (reCAPTCHA)

همانطور که از اسمش مشخص است، گوگل کپچا از آخرین تکنولوژی های گوگل برای حفاظت از سایت شما در برابر اسپم و ورود غیر قانونی کاربران فعالیت میکند. برای استفاده از این پلاگین، شما باید ابتدا وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید و کد سایت و کد امنیتی دریافت کنید. این افزونه رایگان از تمام فرم های پیش فرض، به عنوان مثال، فرم های ثبت نام، فرم های نظرات، فرم های ورود و… محافظت میکند.

بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

2- SI-CAPTCHA Anti-Spam

SI-CAPTCHA Anti-Spam یکی از پلاگین های امنیتی معروف برای وردپرس است که با استفاده از روش های سنتی از کاربران درخواست تایپ حروف کوچک و بزرگ نمایش داده شده در تصویر را میکند. این افزونه به طور پیش فرض از تمامی فرم های وردپرس پشتیبانی میکند و نکته خوبی که در مورد آن وجود دارد این است که به طور کامل با akismet و وردپرس های چند کاربره سازگار است.

بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

3- Captcha by BestWebSoft

Captcha by BestWebSoft هنوز یکی دیگر از افزونه های امنیتی محبوب وردپرس است که به جای تصاویر در هم و بر هم، با حروف تصادفی و مسائل ساده ریاضی، به شناسایی انسان در برابر ربات، کمک میکند. این افزونه کنترل بسیار بیشتری بر چگونگی پیچیده بودن تصویر امنیتی نمایش داده شده فراهم میکند. علاوه بر این شما میتوانید یک لیست از ip هایی که برای سایت شما خطرناک نیستند بسازید.

بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

4- Blue Captcha

Blue Captcha یکی از پلاگین های کد امنیتی وردپرس است که بسیار قابل شخصی سازی است و از سایت در برابر ربات های خطرناک و انسان ها محافظت میکند. این پلاگین دارای هفت سطح دشواری مختلف کد امنیتی و همچنین پشتیبانی از هر دو لایه کد امنیتی است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این افزونه عبارتند از ورود به سیستم فعالیت، تالار شرم، گزینه های مسدود شده، و کد امنیتی سفارشی سازی تصویر محدود است.

بهترین پلاگین های ساخت کد امنیتی در وردپرس

5- Math Captcha

همانطور که شما می توانید از نام این افزونه حدس بزنید، Math Captcha یک پلاگین ساده است که با استفاده از مسائل ساده ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، تفاوت بین انسان و رباتها را متوجه میشود. این پلاگین با تمام فرم های وردپرس ، BBPress و Contact Form 7 یکپارچه است.

منبع : www.pan-ac.ir