هاست ویژه وردپرس

خرید هاست ویژه وردپرس

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس لینوکسی می باشد و برای پشتیبانی از وردپرس بسیار عالی عمل می کند.
اگر با وردپرس آشنا نیستید، قسمت پایین را مطالعه نمایید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای(CMS) بسیار قوی می باشد ولی open source است و دارای پلاگین ها و افزونه های بسیار زیاد و متنوعی می باشد .
آپدیت پلاگین ها بصورت کاملا منظم می باشد.
زبان وردپرس، php می باشد به همین دلیل هاست وردپرس، لینوکسی است و پایگاه داده آن mysql است.
اگر شما وبمستر و راه انداز یک سایت انتخاب شده اید بهتر است در ابتدا بهترین سرویس هاست ویژه وردپرس را از شرکت هاستینگ مورد نظر خود بخواهید.

خصوصیات هاست ویژه وردپرس :

1- هاست وردپرس مورد نظر شما باید از تمامی پلاگین ها و قالب های وردپرس پشتیبانی کند.
2-انتخاب پهنای باند مناسب
اگر سایت شما بازدید بالایی دارد ، پهنای باند بالایی برای هاست وردپرس سایت خود در نظر بگیرید.

 

 در زیر انواع مختلف هاست را مشاهده نمایید :

*هاست رایگان

هاست رایگان برای راه اندازی وبلاگ یا ساتی که بازدید زیادی ندارد و البته تستی محسوب می گردد، مناسب است.

هاست رایگان فضایی هست که به کاربر داده می شود و کاملا رایگان میباشد. هاست رایگان برای یک مدت زمانی محدود ماهانه با حجم محدود است . شرکت آیدا هاست برای کمک به افرادی که تمایل دارند یک وبسایت داشته باشند ، هاست و دامنه رایگان در نظر گرفته تا این اشخاص نیز بدون هزینه و کاملا رایگان در زمینه وب پیشرفت داشته باشند. هاست رایگان مناسب سایت های با ترافیک بالا و پهنای باند بالا نیست. این نوع هاست برای کارهای تحقیقاتی و موقتی بسیار مناسب است.

ادامه مطلب و مشاهده PLAN هاست رایگان

*هاست ویژه وردپرس و جوملا :

یکی از پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا wordpressمی باشد.برای استفاده از تمامی امکانات این سیستم ما نیاز به یک هاست با سازگاری بالا داریم تا بتوانیم یک نصب بدون مشکل را داشته باشیم.

وردپرس دارای قابلیت های زیادی می باشدوازمنابع سرور بیش از حداستفاده می کند.بنابراین برای کاهش کیفیت وردپرس ما باید از از سرویس میزبانی (هاست وردپرس)استفاده کنیم چون دارای سرورهای قویتری می باشد.

پس ما با استفاده از هاست وردپرس در استفاده از قالب ها و پلاگین ها محدود نیستیم. زیرا اگر از هاستی استفاده کنیم که سازگاری با وردپرس نداشته باشدو از قالب های خاصی پشتیبانی کند به مشکل می خوریم یکی دیگر از ویژگی های هاست وردپرس پهنای باند مناسب آن می باشد که در سرعت لود شدن سایت بسیار موثر است.

ادامه مطلب و مشاهده PLAN هاست وردپرس و هاست جوملا

*هاست لینوکس حرفه ای ایران :

یکی از بهترین و پرسرعت ترین هاست های موجود هاست لینوکس می باشد.میزبانی لینوکس حرفه ایی مناسب سایت هایی می باشد که سرعت برای آنها بسیار مهم است.همچنین مناسب سایت ها با بازدید بالا میباشد.این نوع هاست بر اساس تکنولوژی php و html ساخته شده است. هاست لینوکس حرفه ای ایران بر روی سرور های اختصاصی ایران ارائه می شود. بنابراین این هاست مناسب ارگان ها و سازمان و شرکت هایی می باشد ،که امنیت اطلاعات برای آنها ضروری و حیاتی است.

ادامه مطلب و مشاهده PLAN هاست لینوکس حرفه ای ایران

*هاست لینوکس ابری :

لینوکس یک نرم افزار متن باز می باشد و هاست لینوکس کاربرد بیشتری نسبت به هاست ویندوز دارد و سازگاری بیشتری با اسکریپت های موجود در اینترنت دارد و همچنین دارای امنیت بالاتری نسبت به هاست ویندوز است.

ادامه مطلب و مشاهده PLAN هاست لینوکس ابری

هاست رایگان | هاست سایت رایگان هاست ابری لینوکس | فروش هاست لینوکس ارزان هاست ویژه وردپرس و جوملا سرور مجازی ابری لینوکس | VPS

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید