غعال کردن دیدگاه ها در وردپرس

فعال کردن دیدگاه در وردپرس : یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین ویژگی‌های وب سایت ها و یا وبلاگ ها این است که میتوان از طریق دیدگاه، بازخورد و نظرات مخاطبان و کاربران را دریافت کرد. وردپرس هم در تمامی نسخه های خود این خصوصیت را بسیار قدرتمند طراحی کرده است تا شما هم به راحتی بتوانید کلیه بازخورد های سایتتان را مدیریت کنید. در ادامه این مقاله میخواهیم نحوه مدیریت دیدگاه ها را بررسی کنیم.

نحوه فعال کردن دیدگاه در وردپرس

برای اینکه بتوانید این ویژگی را ایجاد نمایید باید اول از همه به سراغ بخش تنظیمات و مدیریت بروید. در اینجا از قسمت تنظیمات>> گفت و گو ها میتوانید تنظیمات لازم را اعمال کنید.

فعال کردن دیدگاه ها در وردپرس
در قسمت بعدی گزینه هایی وجود دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

1. گزینه های پیش فرض نوشته: این گزینه برای اطلاع رسانی های سایت و وبلاگ شما است. پس از اینکه دیدگاهی در سایت منتشر شد شما را باخبر میسازد.
2. دیگر تنظیمات دیدگاه: در این قسمت میتوانید تعداد دیدگاه های موجود و حتی نوع صفحه بندی و نماش آن را تغییر دهید.
3. برایم نامه بنویسید هرگاه: اگر دوست داید تا دیدگاه های ارسال شده برایتان ایمیل شود میتوانید این گزینه را فعال کنید.
4. پیش از اینکه دیدگاهی نمایان شود: اگر که میخواهید دیدگاه ها ابتدا توسط شما تایید شود سپس به نمایش درآید، این گزینه را فعال کنید.
5. بررسی دیدگاه: در بعضی مواردی که مشخص کرده است، دیدگاه ها میبایست به حالت بررسی قرار بگیرد.

حالا میخواهیم در هر نوشته ای که ایجاد میکنیم امکان ایجاد دیدگاه وجود داشته باشد. برای فعال کردن قسمت دیدگاه ها در ویرایشگر وردپرس رفته و در بخش نوشته ها به سراغ قسمت تنظیمات میرویم و روی گزینه دیدگاه ها کلیک می کنیم تا فعال شود. از این به بعد در پایان نوشته هایتان امکان ایجاد کردن دیدگاه را خواهید داشت.

پس از فعال کردن گزینه دیدگاه میتوانید ابزارک گفت و گوها و دیدگاه ها را در قسمت پایین ویرایشگر ببینید.