از ثبت دامنه تا خرید هاست

افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند یا خود طراح سایت هستند و یا طراحی سایت خود را به افراد متخصص می سپارند.
در این میان پس از طراحی وب سایت مورد نظر شما نیازمند دامنه و هاست هستید.
انتخاب نام دامنه بسیار سخت است زیرا در رونق گرقتن کسب و کار شما و افزایش درآمد شما بسیار اهمیت دارد.
همچنین آشنا نبودن شما با انواع هاست می تواند باعث بروز مشکلاتی در مسیر کسب و کار شما گردد.
شرکت هاستینگ آیداهاست به شما در آشنایی کامل با هاست و دامنه مناسب کمک خواهد کرد.

نام دامنه بیانگر محتوا و هویت یک وب سایت است . در مقاله انتخاب بهترین آدرس سایت به تفصیل در مورد انتخاب نام دامنه مناسب و مسائل مربوط به آن با شما صحبت کردیم. انتخاب یکی از پسوندهای com، ir، net، org، info بستگی نام دامنه انتخابی شما و موجود بودن آن نام با پسوندهای مختلف می باشد.

شرکت هاستینگ آیدا هاست دارای خدمات بسیار خوبی در مورد میزبانی هاست را به مشتریان خود ارائه می دهد که در اینجا با انها آشنا می شویم:

*هاست ابری ویندوز :

هاست ابری دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است.این هاست مناسب افرادی است که سایت هایی با ترافیک بالا دارند. میزبانی در هاست ابری به این صورت است که به جای متصل شدن به یک سرور به چندین سرور بصورت همزمان متصل می شود.بنابراین اگر یک سرور دچار مشکل شود سرور های دیگر از سایت پشتیبانی میکنند و نمی گذارند که سایت down شود یعنی از دسترس خارج شود.

در cloud hosting windows استفاده از منابع  نامحدود است و هیچ محدودیتی در استفاده از منابع وجود ندارد.بنابراین با سوختن هارد،قطعی شبکه و حتی از کار افتادن چندین سرور هم اختلالی در عملکردسرور به وجود نمی آید.

*هاست ابری لینوکس :

از جدیدترین و محبوب ترین هاستینگ ها میزبانی ابری میباشد.مدیریت این نوع از هاستینگ ها بسیار راحت است.در میزبانی ابری بعلت اینکه سایت ما تنها متکی بر یک سرور نیست و مجموعه ایی از سرور ها با هم کار میکنند و منابع مورد نیاز را تامیین میکنند،که به مجموعه این سرورها “ابر” یا (کلود ) گویند.مثلا وبسایت گوگل از هاست ابری استفاده میکند.بنابراین مناسبترین هاست برای داون نشدن وبسایت میباشد.

*هاست مخصوص وردپرس و جوملا :

یکی از پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا wordpressمی باشد.برای استفاده از تمامی امکانات این سیستم ما نیاز به یک هاست با سازگاری بالا داریم تا بتوانیم یک نصب بدون مشکل را داشته باشیم.

وردپرس دارای قابلیت های زیادی می باشدوازمنابع سرور بیش از حداستفاده می کند.بنابراین برای کاهش کیفیت وردپرس ما باید از از سرویس میزبانی (هاست وردپرس)استفاده کنیم چون دارای سرورهای قویتری می باشد.

*هاست رایگان :

هاست رایگان فضایی هست که به کاربر داده می شود و کاملا رایگان میباشد. هاست رایگان برای یک مدت زمانی محدود ماهانه با حجم محدود است . شرکت آیدا هاست برای کمک به افرادی که تمایل دارند یک وبسایت داشته باشند ، هاست و دامنه رایگان در نظر گرفته تا این اشخاص نیز بدون هزینه و کاملا رایگان در زمینه وب پیشرفت داشته باشند. هاست رایگان مناسب سایت های با ترافیک بالا و پهنای باند بالا نیست. این نوع هاست برای کارهای تحقیقاتی و موقتی بسیار مناسب است.

*هاست لینوکس حرفه ای ایران :

یکی از بهترین و پرسرعت ترین هاست های موجود هاست لینوکس می باشد.میزبانی لینوکس حرفه ایی مناسب سایت هایی می باشد که سرعت برای آنها بسیار مهم است.همچنین مناسب سایت ها با بازدید بالا میباشد.این نوع هاست بر اساس تکنولوژی php و html ساخته شده است. هاست لینوکس حرفه ای ایران بر روی سرور های اختصاصی ایران ارائه می شود. بنابراین این هاست مناسب ارگان ها و سازمان و شرکت هایی می باشد ،که امنیت اطلاعات برای آنها ضروری و حیاتی است.

*سرور مجازی ایران با منابع کاملا اختصاصی :

سرور مجازی ابری لینوکس  ایران اینگونه از سرور ها در ایران وجود دارند ودارای سرعت  لود بسیار بالاتر از سرور های خارج از ایران است. اینگونه از سرور ها بیشتر مناسب افرادی است که سایت آن ها بیشتر در ایران بازدید میشود.

*سرور مجازی ابری ویندوز :

هرگاه ما تعداد زیادی برنامه کاربردی داشته باشیم که هرکدام روی سرور های مختلف اجرا میشود،مدیریت سیستم ترجیح میدهدکه برنامه ها روی سرورهای جدا اجرا کند.بنابراین باید تعداد سرورها را افزایش دهد و اینکار باعث هزینه های اضافی میشود .هزینه هایی برای نگهداری سرورها و هزینه های سخت افزاری و …را در پی خواهد داشت.

بنابراین بهترین راه استفاده از (cloud computing)یا سرور پردازش ابری می باشد.که شامل سرور های مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز می باشد که کاملا براساس رایانش ابری می باشند.

*سرور مجازی ابری لینوکس :

سرور مجازی ابری لینوکس ایران اینگونه از سرور ها در ایران وجود دارند ودارای سرعت لود بسیار بالاتر از سرور های خارج از ایران است. اینگونه از سرور ها بیشتر مناسب افرادی است که سایت آن ها بیشتر در ایران بازدید میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید